دانلود کتاب IELTS Secrets: یادگیری تکنیک های موفقیت در آیلتس

یادگیری تکنیک های موفقیت در آیلتس

چطور می توان در آزمون آیلتس نمره دلخواه را کسب کرد؟

برای کسب نمره ی بالا در هر یک از آزمون های بین المللی زبان، از جمله آیلتس، تنها دانش زبانی کافی نیست. شما همچنین باید با ساختار آزمون، نوع تسک ها و سؤالات، موضوعات رایج، قوانین و مقررات، معیارهای نمره دهی، تکنیک های پاسخ گویی و غیره آشنا باشید. برای یادگیری تکنیک های موفقیت در آیلتس باید پیش از آزمون آنها را تمرین کنید و بطور کامل بر آنها مسلط شوید.

برای مثال، چطور در یک دقیقه زمانی که در تسک دوم مصاحبه آیلتس دارید می توانید نت برداری کنید و ساختار صحبت تان را مشخص کنید؟ یا با چه روشی می توانید زودتر به ایده های مناسب برای نگارش مقاله در تسک دوم رایتینگ آیلتس دست یابید و آنها را سازمان دهی کنید تا یک مقاله خوب بنویسید؟

این ها همه نیازمند دانش زبانی شما، یادگیری تکنیک ها و تمرین آنهاست.

یکی از بهترین منابع، کتاب IELTS Secrets است که در ادامه برای دانلود رایگان در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

یادگیری تکنیک های موفقیت در آیلتس با کتاب IELTS Secrets

در این کتاب، برای هر تسک بطور جداگانه با استراتژی ها و تکنیک هایی آشنا می شوید. برای مثال، چطور تفکر نقادانه راجع به متن بخش ریدینگ داشته باشید تا بتوانید به سؤالات درک مطلب به درستی پاسخ دهید.

کتاب IELTS Secrets کمی بیشتر از 100 صفحه است و نکات بصورت خلاصه و مفید در اختیارتان گذاشته شده اند. این کتاب را می توانید با حجم 2.1 مگابایت با فرمت PDF بطور مستقیم از لینک زیر دانلود کنید.

 

دانلود رایگان کتاب IELTS Secrets

مطالب زیر نیز مفیدند:

دانلود رایگان کتاب IELTS Vocabulary Masterclass 8.5

سؤالات رایج درباره آیلتس کامپیوتری

Leave A Reply