پادکست زبان انگلیسی بهمراه متن با موضوع آینده ی مشاغل

پادکست زبان انگلیسی

آیا استفاده از متن پادکست ها هنگام شنیدن برای تقویت لیسنینگ روش درستی است؟

بله و خیر. بستگی به این دارد که چطور از متن استفاده می کنید. اگر از همان ابتدا شروع به خط بردن یا خواندن متن می کنید، خیر این روش برای تقویت مهارت شنیداری تان صحیح نیست. روش صحیح آن است که ابتدا به پادکست زبان انگلیسی یکی دو بار گوش دهید و سعی کنید موضوع کلی را درک کنید. سپس به سراغ متن بروید. هر چند بار که لازم است گوش کنید و خط ببرید. در انتها دوباره پادکست را بدون متن گوش دهید.

یکی از بهترین پادکست های آموزشی مناسب این روش، پادکست انگلیسی شش دقیقه ای یا six minute English است. در این پادکست، در مورد مسائل و موضوعات روز صحبت می شود که برای داوطلبان آزمون های بین المللی، مانند آیلتس و تافل، بسیار اهمیت دارد.

در این مطلب، قسمت اخیر منتشرشده از این پادکست را بهمراه متن در اختیارتان قرار داده ایم.

 

آیا می دانستید در کلاس های آموزش زبان انگلیسی درخت جاویدان، هر جلسه یکی از این پادکست ها را با هم گوش می دهیم و در موردش بحث می کنیم؟ این تنها بخشی از کلاس های speaking based ماست.
با ما زبان را آنگونه که واقعا صحبت می شود می آموزید.

برای اطلاعات بیشتر، از هر کجا که هستید، تماس بگیرید: 

 

دانلود پادکست زبان انگلیسی بهمراه متن و کلمات جدید

در این پادکست، به سراغ موضوعی می رویم که بسیاری این روزها نگران آن هستند؛ از دست دادن شغل شان در آینده به خاطر پیشرفت های تکنولوژی. آیا آینده ی مشاغل نگران کننده است یا تغییراتی مثبت در انتظارمان اند؟ بشنوید و یاد بگیرید.

 

 

دانلود متن در قالب PDF

متن پادکست Future of Work

 

مطالب زیر نیز مفیدند:

دانلود پادکست انگلیسی، قسمت جدید 6minute English

پادکست آموزش زبان six minute English بهمراه متن و لغات

 

Leave A Reply