دانلود کتاب IELTS Speaking Masterclass: همه چیز درباره مصاحبه آزمون آیلتس

مصاحبه آزمون آیلتس

اسپیکینگ آیلتس

از آنجایی که در بخش مصاحبه آزمون آیلتس شما باید با یک آزمونگر به طور رو در رو صحبت کنید، این بخش از آزمون آیلتس یکی از نگرانی های داوطلبان است. بسیاری به دلیل استرس بیش از حد نمی توانند به سؤالات خوب پاسخ دهند یا حتی منظور مصاحبه گر آیلتس را متوجه شوند. بنابراین، برای اینکه بتوانید این بخش از آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارید، باید به خوبی با روند مصاحبه آیلتس آشنا شوید، نوع سؤالات و انتظاراتی که از شما در پاسخ گویی می رود را بدانید، سؤالات و موضوعات رایج را مرور کنید، و تکنیک های پاسخ گویی بهتر را تمرین کنید.

یکی از کتاب های جامع برای بخش اسپیکینگ آیلتس، کتاب IELTS Speaking Masterclass است. در ادامه این کتاب را با کیفیت عالی و فرمت PDF در اختیارتان قرار خواهیم داد.

همه آنچه برای مصاحبه آزمون آیلتس لازم دارید: دانلود کتاب IELTS Speaking Masterclass

در این کتاب جامع، ابتدا فرمت بخش اسپیکینگ آیلتس به طور کامل شرح داده می شود و شما با تسک های مختلف، نوع سؤالات، پاسخ گویی و تکنیک های پاسخ گویی، نکات گرامری و واژگانی، fluency و غیره برای هر تسک آشنا می شوید. به جز این تکنیک ها و استراتژی های مفید و کاربردی، در بخش ضمیمه کتاب فهرستی از کلمات و عبارات مهم در اسپیکینگ برای شما تعبیه شده است.

این کتاب را با حجم کمتر از یک مگابایت می توانید بطور مستقیم از لینک زیر دانلود کنید.

IELTS Speaking Masterclass

 

مطالب زیر نیز مفیدند:

تجربه آیلتس در ایرسافام: تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۲۳

یادگیری اصطلاحات رایج انگلیسی : دانلود کتاب اصطلاحات کالینز

Leave A Reply