پادکست VOA Learning English (معرفی پادکست یادگیری زبان)

پادکست VOA Learning English

VOA Learning English (معرفی پادکست یادگیری زبان)

از گذشته یادگیری زبان انگلیسی از طریق گوش دادن به اخبار امری رایج بوده است. زمانی که خبری از کامپیوتر و اینترنت نبود، زبان آموزان با استفاده از رادیو به شبکه های خبری معروف در سراسر دنیا گوش می دادند. اگر چه امروزه فیلم و سریال جای این روش یادگیری زبان را گرفته است، اما جهت بهبود دامنه ی لغات و یادگیری سبک رسمی زبان انگلیسی امری مهم محسوب می گردد.
لذا در این بخش قصد داریم پادکست یکی از این شبکه‌های خبری را به شما معرفی کنیم: VOA Learning English

پادکست VOA Learning English

VOA Learning English پادکستی است که توسط شبکه ی خبری VOA و مخصوص زبان آموزان منتشر می شود.
مزیت این پادکست در این است که گویندگان آن به صورتی آهسته و شمرده صحبت می کنند. در ضمن، واژگان استفاده شده به پیچیدگی کلماتی نیست که شما در اخبار روزمره ی شبکه های خبری مشاهده می‌کنید. لذا دو مشکل اساسی زبان آموزان در گوش دادن به اخبار، یعنی تند صحبت کردن و استفاده از واژه های سخت و ناآشنا در این پادکست رفع شده است.

در این بخش قصد داریم یک قسمت از پادکست VOA Learning English را برای شما قرار دهیم. توجه داشته باشید که هر قسمت این پادکست حدوداً سی دقیقه طول می کشد.
در آخر نیز لینک دسترسی به دیگر قسمت های پادکست او را نیز ارائه می کنیم تا در صورتی که با نحوه ی کار با برنامه های پادکست آشنا نیستید، بتوانید به طور مستقیم به فایل های مربوط به این پادکست دسترسی داشته باشید.

فایل زیر مربوط به قسمت هجدهم مارچ (27 اسفند 97) VOA Learning English است:


در اینجا نیز می توانید به قسمت های دیگر VOA Learning English دسترسی پیدا کنید.

 


مطالب مرتبط:

پادکست چیست؟

The English We Speak (معرفی پادکست یادگیری زبان)

Effortless English Podcast (معرفی پادکست یادگیری زبان)

Leave A Reply