تجربه آزمون تافل امیرحسین، زبان‌آموز درخت جاویدان،آبان 1401،نمره 109

تجربه آزمون تافل

آزمون تافل

همانطور که می دانید آزمون تافل ibt یکی از مهمترین آزمونهای بین المللی زبان انگلیسی است که به ویژه برای پذیرش و مهاجرت به امریکا بسیار رایج است. برای شرکت در این آزمون، شما باید به محل برگزاری آزمون بروید اما با استفاده از رایانه سؤالات به شما ارائه می شود. نمره ی کل این آزمون 120 است و برای هر یک از مهارتهای ریدینگ، لیسنینگ، اسپیکینگ و رایتینگ به شما نمره ای از 30 تعلق می گیرد. در پایان نیز مجموع نمرات این چهار مهارت، نمره کل شما را مشخص می کند. آشنایی با روند آزمون، سؤالات، موضوعات، تکنیک های پاسخگویی و تجربه آزمون تافل دیگر داوطلبان به شما کمک می کند با آمادگی بیشتری در جلسه ی آزمون حاضر شوید.

در ادامه، تجربه آزمون تافل امیرحسین، از زبان آموزان درخت جاویدان، که در آبان 1401 برگزار شد را به قلم خودش می خوانیم. او موفق به کسب نمره عالی 109 شده است. ریزنمرات او در پایان تجربه اش در اختیارتان قرار می گیرد.

تجربه آزمون تافل امیرحسین ، آبان 1401، نمره عالی 109

امیرحسین تجربه ی خود را از شرکت در آزمون به این صورت شرح می دهد تا بقیه ی دوستان استفاده کنند.

“ما سنتر سنجش بودیم. خود سنتر خیلی خوب بود و فضایی که توش آزمون دادیم حالت کابین کابین داشت برای همین توی بخش اسپیکینگ صدا خیلی کمتر میومد و اوکی بود. از تقریبا یک ساعت قبل شروع آزمون راه دادن داخل و نیم ساعت قبل آزمون هم توضیحات مربوطه بود.

ریدینگمون ۴ بخش بود که متاسفانه من یکم قفل کردم اول آزمون سر متن اول و وقت زیادی سرش رفت. لیسنینگ خیلی معمولی و اوکی بود کیفیت هدست‌هاشونم خوب بود.
بعدش ۱۰ دقیقه استراحت بود. خوراکی نمیدادن متاسفانه (از زمان کرونا نمیدن). میشد خوراکی برد اونجا تو لاکر گذاشت و تو استراحت درآورد. اسپیکینگ هم موضوعا دقیقا همین چیزایی بود که توی TPO ها بود و سر کلاس تمرین کرده بودیم چیز جدید عجیبی نبود کلا. موضوع بخش اولش این بود که فاند کلاب اسکی رو قطع کنیم یا کلاب ریاضی رو. رایتینگ هم به همین صورت خیلی نرمال بود و چیز عجیب و سختی نداشت. موضوع بخش independent هم این بود که آیا بهتره بچه‌ها تو مدرسه تنهایی کار کنند یا تو گروه.”

ریزنمرات امیرحسین

نمره هر یک از مهارت ها از 30 است.

reading: 26

listening: 28

writing: 29

speaking: 26

Total: 109

به امیرحسین که موفق به کسب این نمرات عالی شده است، تبریک می گوییم.

شما هم اگر تجربه ای دارید در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اگر سؤالی در رابطه با آزمون یا دوره های تافل درخت جاویدان دارید نیز می توانید با ما تماس بگیرید یا در بخش نظرات سؤال خود را مطرح کنید.

 

مطالب زیر نیز مفیدند:

ارزشیابی و نمره دهی در اسپیکینگ تافل چگونه انجام می شود؟

موضوعات اسپیکینگ تافل ، تسک اول : قسمت سوم

 

Leave A Reply