تجربه آزمون آیلتس گلناز در آذر 1401 ، مرکز ایرسافام

تجربه مصاحبه آیلتس 1402

دوره های آمادگی آزمون آیلتس در درخت جاویدان

اکثر زبان آموزان در پی گرفتن مدرک معتبر بین المللی زبان انگلیسی خود هستند تا بتوانند برای ادامه تحصیل یا زندگی مهاجرت کنند. بی شک آزمون های آیلتس و تافل رایج ترین آزمون های بین المللی زبان محسوب می شوند. از این رو، درخت جاویدان در این سال ها به بسیاری از متقاضیان کمک کرده است تا بتوانند نمره دلخواه خود را در زمان دلخواه به دست آورند. دوره های زبان عمومی ما که پیش از دوره های آیلتس و تافل برگزار می شود، با تأکید بر روی مهارت شنیداری و با روش Natural در مدت زمان کوتاه تر اما مؤثرتری نسبت به دیگر روش ها باعث پیشرفت چهار مهارت زبانی در زبان آموزان می شود. در این روش، یادگیری زبان خارجی مانند زبان مادری بدون تلاش و سختی دیگر روش ها اتفاق می افتد. بر این اساس، مواد آموزشی شامل فیلم، سریال، آهنگ، پادکست و غیره می شود. این روش نه تنها سرگرم کننده است و بنابراین خسته نمی شوید، بلکه شما زبان را یاد میگیرید و حفظ نمی کنید. از این رو، زبان آموزان ما هنگامی که به سطح آیلتس و تافل می رسند توانایی عمومی بالایی در هر چهار مهارت زبان دارند و آماده ی یادگیری تکنیک های پاسخگویی به تسک های مختلف این دو آزمون بین المللی هستند. همچنین، از آنجایی که در دوره های عمومی و تخصصی ما تاکید بر روی موضوعات رایج آیلتس و تافل است، ایده پردازی در جلسه امتحان برای داوطلبینی که دوره های ما را پشت سر می گذارند بسیار راحت است. همان طور که از تجربه آزمون آیلتس و تافل زبان آموزان مختلف درخت جاویدان می شود دریافت کرد، اکثریت آنها موفق به کسب نمرات عالی از این آزمون ها می شوند.

در این مطلب به سراغ تجربه گلناز می رویم که آزمون خود را در 17 آذر ماه 1401 در مرکز ایرسافام پشت سر گذاشته است. تجربه ایشان را از زبان خودشان می شنویم.

تجربه آزمون آیلتس آکادمیک گلناز ، آذر 1401

تجربه بخش اسپیکینگ گلناز که، همانطور که در پایان صحبت هایشان خاطر نشان می کنند، با استفاده از موضوعاتی که در کلاس ها بحث شده توانسته اند مصاحبه را به خوبی پشت سر بگذارند.

 

 

 

تجربه بخش رایتینگ ایشان:

Task 1: Describe a chart about producing wheat in 2000 and 2012 in five different countries.

Task 2: In some countries, the cost of public transportation has been rising recently. What is causing this phenomenon? What is the solution?

تجربیات اخیر زیر را نیز از دست ندهید:

تجربه ی شرکت در آزمون آیلتس ابراهیم ، آبان ۱۴۰۱ در مرکز ایرسافام

تجربه اسپیکینگ آیلتس نازنین در مرکز ایرسافام، ۱۰ اکتبر ۲۰۲۲

تجربه آزمون تافل امیرحسین، زبان‌آموز درخت جاویدان،آبان ۱۴۰۱،نمره ۱۰۹

 

Leave A Reply