تجربه آزمون تافل فريماه

تجربه آزمون تافل

 تجربه آزمون تافل فريماه از زبان آموزان موسسه درخت جاويدان

تجربه آزمون:

? سلام آقای هوشیار
من آزمونم رو 14 خرداد دادم، 3 Jun.

? اول درباره محیط خود مرکز سنجش بگم که به نظرم در کل خوب بود یه مقدار شلوغی در طول Speaking و یا حتی Listening اذیت نمی کرد چون تمرکز خودت رو آزمون خودت بود. فقط Headset من مشکل داشت برای همین مجبور شدم همون اول کابینم رو عوض کنم و 6 یا 7 دقیقه از بقیه دیرترآزمون رو شروع کردم.
خوراکی و آب هم اجازه نمیدادن کسی ببره تو و بین زمان استراحت خود مرکز آبمیوه و کیک میداد که هر کسی دوست داشت می تونست بخوره. اما خودکار یا مداد میشد برد تو. پیشنهاد می کنم اگر با خودکار یا مداد خودتون عادت دارین، ببرین چون خیلی به نظرم از این لحاظ مجهز نبودن

?در مورد خود آزمون، Reading به نظرم نسبت به TPO ها سخت تر و طولانی تر بود. لغت هاش سخت تر بود. بعضی سوالات هم به ترتیب نبود و چون پارگرافها طولانی بودن یه مقدار گیج کننده بود مجبور بودی دوباره برگردی بخونی. اما موضوعات تقریبا شبیه TPO ها بود.

 

?در مورد Listening سرعت خوب بود قابل فهم بود اما مثل آزمونهای اخیر گزینه ها شبیه هم بود و این ممکن بود درصد خطا رو بالا ببره.

? و اما Writing و Speaking نکته خاصی نداشت. موضوع writing هم این بود که اگر قرار باشه بوجه خاصی به دانشگاه اختصاص پیدا کنه به نظر شما بهترهست برای بهبود سیستم های کامپیوتر باشه یا جایی که دانشجوها بتونن دور هم جمع بشن (meeting club).

Leave A Reply