تجربه آزمون تافل محمد رضا

تجربه آزمون تافل

تجربه آزمون تافل محمد رضا از زبان آموزان موسسه درخت جاويدان

 

مركز آزمون: سنجش
تاريخ آزمون: 2 مهر

 

در رابطه ي با مركز سنجش اولش براي check in خيلي طول دادند و كمي خسته شديم اما چون امتحان همه با هم شروع مي شود توصيه مي كنم براي ورود به سالن اصلي عجله نكنيد. مراقبين خيلي خوب و حرفه اي بودند و اصلا تمركز را بهم نمي زدند. فقط بعضي از دوستان براي قسمت اسپيكينگ فرياد مي زدند كه باعث مي شد سالن كمي شلوغ شود ولي با گذاشتن هدفون مقدار قابل قبولي صدا كمتر مي شد.

بخش ريدينگ و ليسنينگ و اسپيكينگ از لحاظ سختي در حد تي پي اوهاي آخر بود.

رايتينگ اينديپندنت موضوع طولاني داشت تقريبا نصف صفحه فقط خود سوال بود و كلي زمان طول كشيد تا خود سوال متوجه شدم. صورت سوال به اين صورت بود كه يك مقدمه ي كوتاهي درباره ي كارهايي كه لازم است دانش آموزان در تابستان به صورت اجباري براي مدرسه انجام دهند داشت و بعد ٢ آپشن با ديتيل ارائه داده بود و بايد يكي را انتخاب مي كردي. من چون template كه آماده كرده بودم براي موضوعات agree/disagree بود يكم به مشكل خوردم تا با توجه به نوع سوال تغييرش بدهم.

تاپيك رايتينگ اينتيگريند درباره ي مخترع هواپيما بود و رايتينگ اينديپندنت خلاصش اين بود كه بهتره در تايم خالي تابستان دانش آموزان از موزه بازديد كنند يا درس هاي اختصاصي مربوط به آيندشون در دانشگاه مطالعه كنند.

قسمت لانگ ريدينگ بود كه تكراري نبود

سوال اول اسپيكينگ اين بود كه يكي از دوستان شما مشكل حافظه داره و حتي برنامه ي كلاسهاشو يادش ميره چه راهكاريي بهش ارائه ميديد. سوال دوم اين بود كه موافقيد كه هنگام رد شدن از خيابان نبايد با موبايل صحبت كرد يا نه.

Leave A Reply