تجربه آیلتس در ترکیه امیر، آبان 1402، مرکز IDP استانبول

تجربه مصاحبه آیلتس 1402

آیلتس کامپیوتری در ایران یا آیلتس کاغذی در کشورهای همسایه؟

یکی از رایج ترین سؤالات و نگرانی های این روزهای داوطلبان آزمون آیلتس این است که بهتر است در ایران آزمون آیلتس کامپیوتری را شرکت کنند یا به ترکیه یا دوبی برای شرکت در آیلتس کاغذی مراجعه کنند. پاسخ این سؤال بستگی به شرایط شما دارد. اگر حین سفر خارجی مضطرب می شوید یا هزینه های بالاتر برایتان ایجاد نگرانی می کند و ممکن است بر نتیجه ی آزمون تاثیر بگذارد، بهتر است در ایران آزمون دهید. با این حال، مرور تجربه آیلتس در ترکیه یا دوبی دیگر داوطلبان می تواند برخی از نگرانی های شما را از بین ببرد.

از سوی دیگر، کار با کامپیوتر می تواند برای برخی دشوار یا استرس زا باشد. برای مثال ممکن است در تایپ انگلیسی بسیار کند باشید. در این صورت، آیلتس کاغذی می تواند گزینه ی بهتری باشد. یا اینکه با شرکت در آزمون های ماک آیلتس خود را بیشتر با فضای آزمون کامپیوتری آشنا کنید تا نگرانی هایتان در رابطه با کار با سیستم تا حدودی کاهش پیدا کند.

در نهایت، تصمیم درست باید با توجه به شرایط و ترجیحات شخصی خودتان گرفته شود.

در این مطلب، تجربه شرکت در آزمون آیلتس در ترکیه را از زبان امیر می شنویم که به تازگی در مرکز IDP استانبول ترکیه آزمون داده است.

 

تجربه آیلتس در ترکیه امیر، از زبان آموزان درخت جاویدان، آبان 1402

در این فایل صوتی، امیر از شرایط و جو مرکز IDP ترکیه می گوید. او همچنین سؤال بخش رایتینگ را نیز با ما به اشتراک می گذارد.

 

 

در فایل صوتی بعدی، امیر در مورد سؤالات بخش اسپیکینگ آیلتس خود صحبت می کند.

 

 

او همچنین در رابطه با تسک دوم می گوید که کیوکارد آیلتس درباره ی favorite sport بوده است و بایستی در پاسخ خود به موضوعات زیر می پرداخته:

Why do you like it?

Is it easy or difficult?

Where do you practice/do it?

شما هم اگر تجربه ی شرکت در آزمون آیلتس را دارید در بخش نظرات با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

مطالب زیر نیز مفیدند:

دانلود Mindset for IELTS، آمادگی آزمون آیلتس را از این کتاب شروع کنید

نمونه سؤالات اکتبر ۲۰۲۳ رایتینگ آیلتس ، تسک دوم

 

Leave A Reply