معرفی و دانلود نرم افزارهای کاربردی آموزش زبان (2): Elevate

مهارت های خود را با اپلیکیشن Elevate تقویت کنید.


تمرین با بیش از 40 بازی برای افزایش بازدهی، سرعت پردازش، آوردن قدرت، و اعتماد به نفس مورد نیاز برای عملکرد بهتر در مهارت های خوانشی، نوشتاری، گفتاری، شنیداری و محاسباتی!

 

Elevate – Brain Training PRO v4.3 Unlocked – نسخه ی آنلاک شده با تمامی قابلیت ها

 

Elevate – Brain Training نرم افزاری عالی با هدف تقویت مهارت های زبان انگلیسی بهمراه تقویت عملکرد مغز است. این برنامه با هدف بهبود تمرکز، مهارت سخنوری، سرعت پردازش و موارد دیگر طراحی شده و با استفاده از آن می توانید به آسانی مهارت های مهم شناختی که برای افزایش بهره وری، سرعت پردازش، آوردن قدرت، و اعتماد به نفس نیاز هستند را بهبود ببخشید! نرم افزار حرفه ای Elevate – Brain Training با کمک و همکاری کارشناسان علوم اعصاب و یادگیری شناختی و در تحقیقات گسترده علمی طراحی گردیده و الگوریتم های آموزشی Elevate بیشتر با الهام از پژوهش در مطالعات حافظه به منظور توسعه یک برنامه شخصی برای هر کاربر که منجر به افزایش تجربه یادگیری است می باشد که ان را به همه ی کاربران پیشنهاد می دهیم.

 

 

 

بیش از 40 بازی برای افزایش مهارت های خوانشی، نوشتاری، گفتاری، شنیداری و محاسباتی و تقویت ذهن شما در برنامه Elevate به کار رفته است که هر کدام از آن ها به دقت برنامه ریزی شده و بخشی از ذهن شما را مورد آزمون قرار می دهند، علاوه بر تمرینات جامع که در توضیحات ذکر شد برنامه هر روز به وسیله بازی های خود ذهن شما را به چالش کشیده و نمودار پیشرفت شما را به صورتی منظم و گرافیکی نشان می دهد. تقویم موجود در برنامه تاریخچه بازی ها در روزهای گذشته را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید جزئیات دقیق را توسط آن مشاهده کنید.

 

آندروید

این نرم افزار رایگان است و محدودیتی برای آن در نظر گرفته نشده است.

↓ جهت دانلود رایگان نرم افزار (Elevate – Brain Training (PRO v4.3 Unlocked بر روی لینک زیر کلیک نمایید. ↓

    2 Comments

  1. فاطمه
    26 مرداد 1396

    سلام این چندمین موردی که نمیتونم بازش کنم و ازش استفاده کنم get ready ILELTS for speaking و Eve late و ‌ . . . .

    • درخت جاویدان
      29 مرداد 1396

      سلام دوست عزیز

      برای استفاده از این نرم افزار از گوشی آنرویدی استفاده میکنید؟ با گوشی دانلود کنید و بعد از نصب به راحتی میتونید مراحل تعیین سطح و عضویتشو طی کنید.
      در مورد Get Ready for IELTS Speaking هم بعد از دانلود گذرواژه رو وارد میکنید تا محتوا unzip بشه؟

Leave A Reply