انگلیسی تجاری یا Business English و منابع آن

انگلیسی تجاری یا Business English

کسانی که برای ماموریت کاری به کشورهای خارجی اعزام شده اند یا حتی در داخل کشور با نمایندگان شرکتهای خارجی جلسه داشته اند، تقریبا همه آنها با این مشکل مواجه اند که چطور از دانش انگلیسی خود در رابطه با کار و تجارت استفاده کنند. در واقع انگلیسی تجاری Business English یکی از شاخه های مهم یادگیری زبان انگلیسی برای کسانی هستش که قصد مهاجرت و کار در خارج از کشور را دارند. یا کسانی که بصورت نماینده شرکتشان به خارج از کشور اعزام می شوند. همچنین بسیاری از ما در محیط کارمان با بازدیدکنندگان خارجی یا نمایندگان شرکت های خارجی سر و کار داریم. نکته مهم این است که حتی اگر شما به سطح قابل قبولی از زبان انگلیسی دست پیدا کرده باشید، از آنجاییکه انگلیسی تجاری یک بخش تخصصی از زبان انگلیسی محسوب می شود، باز هم مشکلاتی را در برقراری ارتباط و منتقل کردن منظورتان خواهید داشت.

در این مقاله قصد داریم چند منبع مناسب برای تقویت دانش انگلیسی تجاری Business English شما معرفی کنیم. اکثر این کتاب ها بصورت خودآموز به راحتی قابل استفاده اند.

همه چیز درباره انگلیسی تجاری (Business English)

کتاب English for Personal Assistants: The Essential Handbook for Doing Business Internationally. یکی از کتاب های جامع در این حوزه است. این کتاب تقریبا تمامی موضوعات مطرح در انگلیسی تجاری Business English را پوشش می دهد. این کتاب بصورت موضوعی دسته بندی شده و شامل تمامی موضوعاتی که شما در کار سروکار دارید میشود. همچنین هر بخش تمریناتی دارد که می توانید پاسخ آنها را در آخر کتاب چک کنید.

انگلیسی تجاری Business English
انگلیسی تجاری Business English

 

دانلود کتاب English for Personal Assistants: The Essential Handbook for Doing Business Internationally

کتاب Powerhouse: An Intermediate Business English Course. یک منبع عالی از انتشارات لانگمن است. این کتاب برای یادگیری واژگان و گرامر لازم در حوزه انگلیسی تجاری Business English است که بصورت موضوعی دسته بندی شده است. شما می توانید واژگان و گرامر پرکاربرد در موقعیت های مختلف را به راحتی بیاموزید.

انگلیسی تجاری Business English
انگلیسی تجاری Business English

 

دانلود کتاب Powerhouse: An Intermediate Business English Course

در این بخش همچنین کتاب English for Work: Everyday Business English را برای دانلود در نظر گرفته ایم. این کتاب کم حجم شامل مکالمات موضوعی در موقعیت های مختلف کاری و تجاری است که می تواند به مهارت گفتاری شما در جلسات، بازدیدها، ارائه ها، و سفرهای اداری کمک کند.

انگلیسی تجاری Business English
انگلیسی تجاری Business English

دانلود کتاب English for Work: Everyday Business English

کتاب New English File: Business Resource Book را نیز از لینک زیر می توانید دانلود کنید. این کتاب شامل reading، مکالمات و واژگان در حوزه انگلیسی تجاری (Business English) است. سطح کتاب Pre-intermediate است و شما با هر سطحی از زبان می توانید از آن استفاده کنید.

انگلیسی تجاری Business English
انگلیسی تجاری Business English

 

دانلود کتاب New English File: Business Resource Book

تقویت واژگان Business English

حتما با سری کتاب های In Use آشنایی دارید. کتاب Business Vocabulary In Use برای بهبود دایره واژگان انگلیسی تجاری، کلمات را بصورت موضوعی در 66 درس تنظیم کرده است. از جمله موضوعات آن می توان به واژگان مربوط به بخش تولید، بخش marketing، امور مالی، جلسات اداری، تلفن و فکس، مذاکرات و غیره اشاره کرد. همچنین این کتاب با سطح Intermediate برای کسانی که سطح زبانشان از lower intermediate تا advance است، مناسب بنظر می رسد.

انگلیسی تجاری Business English
انگلیسی تجاری Business English

 

دانلود کتاب Business Vocabulary In Use

 

تقویت گرامر Business English

کتاب English Grammar for Economics and Business نکات مختلف گرامری که بیشترین کاربرد را در انگلیسی تجاری دارند مطرح می کند. همچنین اشتباهات رایج در این حوزه از زبان انگلیسی را شرح می دهد.

انگلیسی تجاری Business English
انگلیسی تجاری Business English

 

دانلود کتاب English Grammar for Economics and Business

 

Leave A Reply