آزمون آیلتس کامپیوتری : چطور برای آیلتس کامپیوتری آماده شویم؟

چطور برای آیلتس کامپیوتری آماده شویم؟

آزمون آیلتس کامپیوتری

همانطور که چند ماه پیش خبررسانی کردیم، آزمون آیلتس کامپیوتری در بسیاری از کشورها در حال برگزاری است (از اینجا بخوانید). این آزمون با شیوع ویروس کرونا و مقدور نبودن برگزاری آزمون ها محبوبیت پیدا کرده است. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که ممکن است همه دانشگاه ها و موسسات آیلتس کامپیوتری را معتبر ندانند. بنابراین قبل از ثبت نام در آن حتما اعتبارسنجی کنید. اما اگر تصمیم دارید آزمون را بصورت کامپیوتری بدهید، بهتر است بدانید چطور برای آیلتس کامپیوتری آماده شویم.

 

چطور برای آیلتس کامپیوتری آماده شویم؟

می دانیم که نوع سوالات و ساختار آزمون آیلتس کامپیوتری با کاغذی فرقی ندارد. اما این بدین معنا نیست که بدون هیچ تمرینی می توانید به خوبی آیلتس کامپیوتری را پشت سر بگذارید. فضای آزمون در صفحه ی مانیتور شما ممکن است برایتان گیج کننده باشد. اینکه چطور به سوالات پاسخ دهید و حتی تایپ کردن ممکن است برای شما ایجاد مشکل کند و حداقل زمان را از شما بگیرد. برای این کار بهتر است موارد زیر را انجام دهید:

  1. حتما روی مهارت تایپ به انگلیسی خود کار کنید. در غیر این صورت مطمئنا برای بخش رایتینگ با مشکل مواجه خواهید شد. 
  2. از لینک زیر می توانید به سوالات sample آیلتس کامپیوتری برای بخش های لیسنینگ، رایتینگ و ریدینگ دسترسی پیدا کنید. این نمونه ها شما را با فضای آزمون آشنا می کند.

Practice tests for computer-delivered IELTS

مطالب زیر را از دست ندهید:

15 عبارت کاربردی برای اسپیکینگ آیلتس: Topic:Education

10 اصطلاح در زبان انگلیسی که باید بدانید!

Leave A Reply